1. Accueil
  2. Forums
  3. Destinations
  4. Asie
  5. Malaisie
  6. Travel with mobilhome from Brussels to Singapore in 2011!

Travel with mobilhome from Brussels to Singapore in 2011!

• Le lun 16 aoû 2010 à 12:11
  • 1
  • Malaisie
Portrait d'anonyme
erwinmaes
  • Membre depuis :
  • 11 années 9 mois
  • Réponse(s) : 0

Hi,

We are looking for 1 or 2 other crazy souls that want to travel with us from brussels via the Black Sea, Kazachstan, China, Vietnam, Thailand, Malaysia to Singapore by car or bike.
We plan to travel slow, 150 km a day max. From Singapore we will ship to Darwin and do a tour in australia.

Nous parlons le français aussi :) (et néerlandais et allemand)

I am a photographer and cook, so I will be taking pictures along the way. the trip will also be followed by a belgian radio station, so don't be shy if you're in the picture! :)

We plan to leave around september 2011, so in winter we will be around the black sea, stay there until it gets better and drive on in spring 2012 through Kazachstan and China, to arrive in Singapore around august 2012, so we can catch the summer in australia.

Portrait d'anonyme
bababobo
  • Membre depuis :
  • 15 années 11 mois
  • Réponse(s) : 1

Le lun 16 aoû 2010 à 12:22

Bonjour,

Tout d'abord bon courage;la partie européenne sera une partie de plaisir, par contre entrer en Chine puis au Vietnam avec votre véhicule personnel risque d'être autrement ardu.
J'espère que vous vous êtes renseigné sur tout cela; Je tâcherai de suivre votre parcours de la Thailande où j'habite.
Bonne chance en tous cas...